tisdag 4 februari 2014

Dagen idag

Jobbar halvtid nu, med order om att ta det lugnt, men samtidigt att hålla kroppen och konditionen igång. För att komma ut på en liten stavgångstur (Ja, jag har fyllt 40, så det är okej med stavar!) mutar jag mig själv med att efter genomförd promenad titta på ett gammalt avsnitt av Greys Anatomy (Här skulle vi kunna diskutera lämpligheten i att titta på sjukhusserier när man är kroniskt sjuk och står inför en stor operation, men jag avstår från det...). Alltså - ingen promenad - inget Greys. Det funkar nästan jämnt. Ibland tittar jag ändå.

Dagens promenad: vanliga rundan på ca 30 min runt Björkhaga
Dagens underlag: is
Dagens i lurarna: Imperiet (stor nostalgi, svårt att inte sjunga med...)
Dagens möten: fyra hundar i varierande storlekar med tillhörande hussar och mattar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar